Archiwum autora: ola

Agencja reklamowa a młody klient

Posted on

Już od dłuższego czasu przekonujesz się o tym, że to przede wszystkim osoby młode są klientami w Twoim sklepie bądź firmie. W tym celu musisz zadbać o utrzymanie z nimi jak najlepszych relacji. Tylko dzięki nim zachęcisz ich do skorzystania z nowej oferty, która została przez Ciebie, jako sprzedawcę, dokładnie przygotowana. Dużym wsparciem jest dla […]


Smycze reklamowe – treść nadruku

Posted on

Rozmaite gadżety reklamowe bardzo szybko zyskują na popularności we współczesnym marketingu. Są one wykorzystywane w celu przyciągnięcia uwagi klientów, a także ogólnej popularyzacji reklamującej się w ten sposób marki czy usługi. Wśród wielu gadżetów stosowanych w celach marketingowych, jedno z głównych miejsc zajmują smycze. Są to przedmioty o szerokim zastosowaniu, od czysto ozdobniczego, do praktycznego, […]


Balony z nadrukiem formą reklamy

Posted on

Bez przeprowadzonych kampanii reklamowych większość firm nie mogłaby liczyć na pozyskiwanie jakichkolwiek klientów. Także bez nich trudno byłoby zadbać o rozbudowę odpowiedniej marki na rynku gospodarczym. Mogą to zapewnić jedynie skuteczne reklamy, przedstawione już w postaci gadżetów, czyli praktyczny rzeczy. Trafiają one do klientów, już pozyskanych bądź potencjalnych, które budują siłę naszej firmy. Należy tylko […]


Upominki reklamowe na poczekalni

Posted on

Na poczekalni zazwyczaj nic się nie dzieje, dlatego trudno się dziwić, że większości kojarzy się z nudnym czekaniem. Niektórzy sobie ten czas organizują: jedni czytają książki, inni czasopisma, które leżą na stole. Prowadzisz prywatną praktykę lekarską, zakład usługowy, a może masz swój warsztat samochodowy? Nie pozwól, by czekający klienci nudzili się na Twojej poczekalni. Zadbaj […]


Filiżanki z nadrukiem do promocji kawy

Posted on

W prowadzonych działaniach marketingowych wyjątkowo często wykorzystywane są gadżety reklamowe, które dołączane są do sprzedawanych produktów. Metoda ta na stałe zagościła w realiach polskiego biznesu i została wyjątkowo pozytywnie przyjęta przez konsumentów. Nierzadko bywa, że dołączony gadżet lub gratisowy produkt skłania klientów do zakupu określonego produktu, który bez gadżetu nie był brany pod uwagę w […]