Filiżanki z nadrukiem do promocji kawy

Posted on

filiżanki z nadrukiem

filiżanki z nadrukiem

W prowadzonych działaniach marketingowych wyjątkowo często wykorzystywane są gadżety reklamowe, które dołączane są do sprzedawanych produktów. Metoda ta na stałe zagościła w realiach polskiego biznesu i została wyjątkowo pozytywnie przyjęta przez konsumentów. Nierzadko bywa, że dołączony gadżet lub gratisowy produkt skłania klientów do zakupu określonego produktu, który bez gadżetu nie był brany pod uwagę w zakupach. Jak donoszą wyniki badań marketingowych, tego rodzaju zabiegi promocyjne przynoszą wyjątkowo dobre rezultaty.

Kiedy filiżanki z nadrukiem są zachętą do zrobienia zakupów?

Nader często stosowany jest bardzo popularny chwyt marketingowy polegający na dołączaniu produktów gratisowych do pewnej grupy artykułów oferowanych na sprzedaż. Nawet, jeśli zdarza się taka sytuacja, że główny produkt opatrzony jest zawyżoną ceną sprzedaży, w przypadku dodatkowego gratisu występuje duże zapotrzebowanie na jego zakup. Każdorazowo słowo „gratis” wywołuje bowiem pozytywne emocje wśród konsumentów.

Tą prawidłowość wykorzystują producenci i sprzedawcy różnorodnych napojów. Do opakowań kawy lub herbaty dołączane są filiżanki z nadrukiem konkretnej marki, zaś do zimnych napojów i alkoholu dołącza się szklanki, pokale, kufle a nawet kieliszki.

Ten rodzaj promocji jest wyjątkowo ceniony przez szerokie grono klientów, którzy poprzez kupowanie kilku takich samych produktów, kompletują sobie elegancki zestaw zastawy stołowej.

Ten rodzaj działań marketingowych powoduje w dłuższej perspektywie wyjątkowo wymierne rezultaty. Nie dość, że w pierwszym okresie znacznie rosną rozmiary sprzedaży, to dodatkowo w dłuższym czasie zauważa się wzrost liczby klientów, którzy poprzez wypróbowanie określonego produktu, nabrali do niego zaufania i wyrobili sobie nowy trend zakupowy.

Inne wykorzystanie filiżanek

Omawiane Filiżanki z nadrukiem znaku firmowego są również często wykorzystywane do reklamowania kawy lub herbaty podczas promocyjnych degustacji. Można je przeprowadzić podczas imprez masowych, happeningów, festynów i innych uroczystości o szerokim zasięgu. Często też degustacja kawy odbywa się w hipermarketach i galeriach handlowych. Wykorzystanie filiżanek reklamowych z nadrukiem znaku firmowego zwiększa efekt promowania konkretnej marki.

Tags: , , ,