Baloniki reklamowe – jak zamówić je taniej?

Posted on

Baloniki reklamowe

Baloniki reklamowe

Balony stanowią doskonały sposób na promocję firmy podczas różnego rodzaju wydarzeń branżowych takich, jak konferencje, targ czy sympozja. Bez obaw zastosować można je także w czasie eventów plenerowych – koncertów, pikników czy festynów. Po takie gadżety sięgają zarówno małe firmy, jak i międzynarodowe korporacje. Produkty tego typu różnić mogą się od siebie kształtem, wielkością czy pokrywającym je nadrukiem. W jaki sposób zaoszczędzić na zamawianych balonach w sytuacji, gdy dysponujemy ograniczonym budżetem?Aby zamówić mniej za baloniki reklamowe, zdecydować można się na możliwie jak największe uproszczenie znajdującego się na nich nadruku. W przypadku najpopularniejszych technik takich, jak sitodruk czy tampodruk, finalna cena uzależniona jest od ilości nadrukowywanych kolorów loko oraz ilości pokrytych wybranym wzorem miejsc na gadżecie. Warto zdawać sobie sprawę z faktu, iż każdy z nadrukowywanych kolorów jest osobno wycenioną matrycą. W przypadku wielobarwnych logotypów, najrozsądniejszym rozwiązaniem wydaje się być ograniczenie ilości drukowanych kolorów do niezbędnego minimum (o ile pozwalają na to wytyczne odnośnie zastosowania grafiki i nie wpływa to w negatywny sposób na estetykę oraz całościowy efekt nadruku).

Zamawiając baloniki reklamowe, należy także zdawać sobie sprawę z faktu, iż nadruk jasnych kolorów na ciemnym gadżecie może być nawet o połowę droższy od ciemnego na jasnym podłożu. Związane jest to z tym, że po nadrukowaniu jasnej barwy na ciemnym podłożu, zaaplikowana farba nie neutralizuje w wystarczający sposób tła, które przebija nieco przez warstwę farby. Taki negatywny efekt neutralizuje się przez dwukrotną aplikację koloru, co przyczynia się do wzrostu ceny.

Za Baloniki reklamowe zapłacimy mniej również wtedy, jeżeli zamówimy je z kilkumiesięcznym wyprzedzeniem. Niska cena jest związana z tym, iż zamówienie jest wówczas często realizowane przez azjatyckich dostawców, a co za tym idzie – towar trafia do odbiorcy bezpośrednio od producenta, a nie od europejskiego pośrednika naliczającego swoją własną marżę.

Tags: , ,